wtorek, 21 lutego 2012

Scenariusz : ***

Nina: Cześć Fabian.
Fabian: O !. Hej Nina.
Fabian: To może pouczymy się razem ?.
Nina: Jasne !.
Fabian: No to chodźmy do pokoju.
Nina: Ok.
Nagle do pokoju wchodzi Patricia.
Patricia: O !. Przepraszam ja nie wiedziałam , że wy tutaj się uczycie.
Fabian: Nic nie szkodzi...
Patricia: Nina mamy problem.
Nina: Co się stało ?.
Fabian: Ale o , co chodzi ?.
Patricia: No , bo wczoraj jak ja schodziłam do piwnicy to mnie Victor przyłapał.
Nina: No dobrze , ale na czym ?.
Patricia: Ja ukryłam tam eliksir.
Nina: O !. Nie Patricio !. A , co jeśli Victor go tam odnajdzie ?.
Patricia: Nie wiem.
Fabian: Dziewczyny !. Ja mam pomysł.
Nina: Jaki ?.
Fabian: Wieczorem pójdziemy tam po niego.
Patricia: Ja uważam , że to jest to świetny pomysł !.
Fabian: A ty Nino ?.
Nina: No ja nie wiem , nie jestem za bardzo przekonana co do tego waszego pomysłu.
Patricia: No proszę , proszę !.
Nina: Ok.
Wieczorem schodzą do piwnicy.
Fabian: Chodźmy tędy.
Patricia: Tak wiemy.
Nina: Czy wy słyszycie te dziwne , straszne odgłosy ?. !.
Fabian: Ale jakie ?.
Patricia: Nino na pewno coś ci się przesłyszało !.
Nagle zauważają Victora , który stoi naprzeciwko nich.
Fabian: Uciekajmy !.
Nina: Aaaa. ! A nie mówiłam , że tutaj coś się na nas czai !.
Uciekają !.
Fabian: Już jest wszystko dobrze.
Nina: Wracajmy do naszych pokoi.
Fabian: Co ?. !. Nie , nie !.
Patricia: Nino to był tylko Victor !.
Nina: Ale...
Patricia: Fabian ma rację wróćmy tam !.
Fabian: On już poszedł !. Chodźmy.
Nina: Ok , ale ja nie idę pierwsza.
Patricia: Ja pójdę !.
Fabian: Ok.
Schodzą do piwnicy.
Nina: O patrzcie widzę ten eliksir !.
Patricia: Tak , to jest właśnie on.
Nina: No to bierzemy go i uciekamy , tak ?.
Fabian: Tak Nino.
Patricia: Mam go !.
Idą do swoich pokoi.
Fabian: To , gdzie go ukryjemy ?.
Patricia: W moim pokoju pod łóżkiem.
Nina: Ok.
Patricia: Ja idę pa !. Do jutra.
Nina: Pa.
Fabian: Pa.

Scenariusz napisała Olka ; * :)
Dziękuję.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz